Mar 8, 2012

Just Another Day #1


::1410::

Still receiving wishes. Lovely. :)

Urh? Dah hari khamis dah..esok dh kene submit 1 report. esok juga nak present eye-to-eye with client. T.T
Nak pilih mood apa ni yer? hmmm.. Stress? Not helping. Cool? Not yet. Panic? Suppose, but not helping too...Tawakal? err..not yettt..kene usaha dulu baru boleh tawakal.
Fineee..daripada fikir nk pilih mood apa, lebih baik start finalising everything. Am i right? :p

Iklan jap.
Rindu sgt kt Malaysia...Rindu sgt nk chill2 dgn mama...rindu sgt2 nk round tesco tgh2 mlm dgn papa..
RINDU NAK DRIVING!!!!!! huwaaa....kt sini mmg la best..pergi sana sini ada driver yang sudi hantar and sentiasa datang on time...but once in a while it will be better if I could drive on my own.
I can speed up and stop whenever and wherever I want to. 
I can have my own choices of songs. Loudly.
I can change my destination in a split second as I wish..

Panic. okay. I chose to be panic now.
Project mode on.
Will catch back with U later mylove.


Till then,
Love.

No comments:

Post a Comment